מוריניו - מוריניו: "אל תתלהבו מבארסה, אנו 'נהרוג' אותם" : אני חושב שלסר אלכס יש זכות לקבל איזו החלטה שהוא רוצה.. כצפוי, מוריניו לא נשאר חייב. אני חושב שלסר אלכס יש זכות לקבל איזו החלטה שהוא רוצה. זה היה בילי המעסה שדיבר איתם, הבהיר מוריניו בחיוך. טוב שאלברט איינשטיין לא אמר את הדברים האלה. ~ על דבריו של מגן ברצלונה דני אלבס, שאמר כי מוריניו לא המציא את הכדורגל. מוריניו הצהיר כי הוא אוהב מאוד את חומר השחקנים שיש לו ושהוא לא מתכוון לערוך שינויים גדולים:

בנעוריו שיחק מספר משחקים במועדונים קטנים בפורטוגל, אך לא בלט כשחקן. מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג. מחשבה קצת על סאגת הקפטן מאוד הכעיסה אותי דווקא מהצד של מוריניו,שבהסתכלות רחבה עשה את הדבר הנכון בלקיחת סרט הקפטן מידו של. כצפוי, מוריניו לא נשאר חייב. מאז ששמו של ז'וזה מוריניו עלה שוב לכותרות בהקשר של ריאל מדריד החלה לחדור אווירה של רוגע ואופטימיות.

"מוריניו יהיה המנג'ר הראשון העונה שיפוטר בפרמייר-ליג"
"מוריניו יהיה המנג'ר הראשון העונה שיפוטר בפרמייר-ליג" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
מידע מקיף אודות ז'וזה מוריניו באתר גלובס: José mário dos santos félix mourinho; עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו. מיד לאחר מכן מוריניו קיבל החלטה להסיר את פול פוגבה מרשימת הקפטנים של הקבוצה. מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג. מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים והמצליחים בעולם. וגם הוא אומר שאת חגיגות הקווים הוא שומר רק לשערי דקות סיום. המשחק הוריד רגל מהגז כשגם סביליה מתחילה להראות סימני עייפות, נראה שמבחינה טקטית מוריניו הצליח להעסיק את התיקו שלו וכעת הוא מתחיל להעלות כלים התקפיים כדי לנסות להכריע את המשחק ולהשיג שער חוץ בדקות שנותרו.

מוריניו שיקר, זו הכותרת עימה נפתח עיתון האס הספרדי הבוקר (שלישי).

עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו. בתקופה הזו בחיים שלי, אני יותר מודאג ממה שאחרים עושים מאשר ממה שאני, הסביר. כבר שנים שז'וזה מוריניו לא מצליח לעצור את הדעיכה בקריירה שלו. José mário dos santos félix mourinho; ז'וזה מריו דוס סנטוס פליקס מוריניו (בפורטוגזית: מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים והמצליחים בעולם. אגב, קראתם כבר את הבלוג של מאיה? See more of ‎ז'וז'ה מוריניו‎ on facebook. José mário dos santos félix mourinho; תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: אני חושב שלסר אלכס יש זכות לקבל איזו החלטה שהוא רוצה. הוא נימק זאת קצת אחרת: מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג.

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מאז ששמו של ז'וזה מוריניו עלה שוב לכותרות בהקשר של ריאל מדריד החלה לחדור אווירה של רוגע ואופטימיות. וגם הוא אומר שאת חגיגות הקווים הוא שומר רק לשערי דקות סיום. מוריניו הצהיר כי הוא אוהב מאוד את חומר השחקנים שיש לו ושהוא לא מתכוון לערוך שינויים גדולים: בנעוריו שיחק מספר משחקים במועדונים קטנים בפורטוגל, אך לא בלט כשחקן.

קדוש לא מענים / מי צודק בעימות קסיאס-מוריניו?
קדוש לא מענים / מי צודק בעימות קסיאס-מוריניו? from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
נכון שלמאמן של ספרד לא קוראים מוריניו, אלא ויסנטה דל בוסקה, וגם יש לו שפם, והוא טיפוס מצטנע ולא מכנה את הקבוצה הספרדית, למרות היותה נשענת על שחקני ברסלונה, שיחקה כדורגל של מוריניו וניצחה את הטורניר בזכות. וגם הוא אומר שאת חגיגות הקווים הוא שומר רק לשערי דקות סיום. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: על ההחלטה של פרגוסון להשאיר את רוני על הספסל אמר מוריניו: ז'וזה מוריניו פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן טוטנהאם אחרי כשנה וחצי בתפקיד. אני חושב שלסר אלכס יש זכות לקבל איזו החלטה שהוא רוצה. זו זכות גדולה עוד הוסיף מוריניו: ז'וזה מוריניו סיפר בראיון לתקשורת הספרדית כי החליט מתי יסיים את פסק הזמן שלקח מאימון ויחזור לעמוד על הקווים.

נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו.

אגב, קראתם כבר את הבלוג של מאיה? מוריניו פוטר בעקבות היכולת הנוראית של הבלוז בפרמיירליג ועל אף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. נכון שלמאמן של ספרד לא קוראים מוריניו, אלא ויסנטה דל בוסקה, וגם יש לו שפם, והוא טיפוס מצטנע ולא מכנה את הקבוצה הספרדית, למרות היותה נשענת על שחקני ברסלונה, שיחקה כדורגל של מוריניו וניצחה את הטורניר בזכות. מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג. עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו. כבר שנים שז'וזה מוריניו לא מצליח לעצור את הדעיכה בקריירה שלו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for ז'וזה מוריניו. ז'וזה מוריניו סיפר בראיון לתקשורת הספרדית כי החליט מתי יסיים את פסק הזמן שלקח מאימון ויחזור לעמוד על הקווים. José mário dos santos félix mourinho; על ההחלטה של פרגוסון להשאיר את רוני על הספסל אמר מוריניו: ז'וזה מריו דוס סנטוס פליקס מוריניו (בפורטוגזית: מוריניו הוסיף כי ההתמודדות הקשתה על רונאלדו מבחינה מנטלית. ז'וזה מריו דוש סנטוס פליקס מוריניו (פורטוגזית:

José mário dos santos félix mourinho; הוא צרח כל כך הרבה במבטא הסקוטי שלו, עשה גררר גרררר גרררר, ככה שאני לא הבנתי. מידע מקיף אודות ז'וזה מוריניו באתר גלובס: ז'וזה מוריניו פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן טוטנהאם אחרי כשנה וחצי בתפקיד. אגב, קראתם כבר את הבלוג של מאיה?

מוריניו הוציא לכולם את החשק מכדורגל - לאוהדים, לשחקנים ...
מוריניו הוציא לכולם את החשק מכדורגל - לאוהדים, לשחקנים ... from img.haarets.co.il
מוריניו שיקר, זו הכותרת עימה נפתח עיתון האס הספרדי הבוקר (שלישי). מאמן ריאל מדריד היה בין המועמדים אמש לפרס מאמן השנה של פיפא, אך מכיוון שהיה די ברור שויסנטה דל בוסקה, מאמן נבחרת ספרד יזכה ולא הוא. מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים והמצליחים בעולם. הכוכב הבלתי מעורער של התרנגולים. מוריניו התנגד להצטרפות של טוטנהאם לסופר ליג. מחשבה קצת על סאגת הקפטן מאוד הכעיסה אותי דווקא מהצד של מוריניו,שבהסתכלות רחבה עשה את הדבר הנכון בלקיחת סרט הקפטן מידו של. נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו. מיד לאחר מכן מוריניו קיבל החלטה להסיר את פול פוגבה מרשימת הקפטנים של הקבוצה.

See more of ‎ז'וז'ה מוריניו‎ on facebook.

תמיד דיברתי על הפוטנציאל של המועדון ועל איכות השחקנים שהמועדון פיתח בעשור האחרון. זו זכות גדולה עוד הוסיף מוריניו: כבר שנים שז'וזה מוריניו לא מצליח לעצור את הדעיכה בקריירה שלו. שזה חייב להיות במשחק שהוכרע או נגמר כי אחרת מה? ז'וזה מריו דוס סנטוס פליקס מוריניו (בפורטוגזית: עמוד הבית > כורסאות מדיקליות > כורסאות לדיור מוגן > כורסת מוריניו. נולד ב־26 בינואר 1963) הוא מאמן כדורגל פורטוגזי אשר נחשב לאחד הטובים בתחומו. מוריניו פוטר בעקבות היכולת הנוראית של הבלוז בפרמיירליג ועל אף העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות. וגם הוא אומר שאת חגיגות הקווים הוא שומר רק לשערי דקות סיום. Pagesbusinessessport & recreationsport and fitness instructioncoachז'וז'ה מוריניו. ז'וזה מוריניו סיפר בראיון לתקשורת הספרדית כי החליט מתי יסיים את פסק הזמן שלקח מאימון ויחזור לעמוד על הקווים. מוריניו אמנם זכה בשלוש אליפויות אנגליה עם צ'לסי וגם הניף עם מנצ'סטר יונייטד את גביע הליגה וגביע הליגה האירופית, אבל הוא ממשיך לאבד גובה. זה היה בילי המעסה שדיבר איתם, הבהיר מוריניו בחיוך.

By